6 nachtjes - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marit Duivenvoorde - WaarBenJij.nu 6 nachtjes - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marit Duivenvoorde - WaarBenJij.nu

6 nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Marit

08 Augustus 2016 | Nederland, Haarlem

Nog een week - 1 dag...
Nog 6 nachten...
Nog 5 dagen...
Nog 133 uur en 10 minuten.... op het moment dat ik dit verslag schrijf en dan vertek ik eindelijk naar Gatesville in Texas!!

Dit weekend terug gekomen van de ongelofelijk leuke vakantie in Kentucky bij onze ex-buren van toen ik 4 jaar oud was. Een vakantie die ik nooit zal vergeten. Eenmaal thuisgekomen had ik wel erg last van de jetlag, maar ik ga toch alweer bijna weg dus dan kan ik de Amerikaanse tijden weer aannemen ;)

Gelukkig heb ik niks meer overgehouden van mijn ongeluk in Chicago en werkten de medicijnen goed op de terugweg naar Nederland. Toch is het wel fijn dat ik samen met Matthijs vlieg zondag. 10,5 uur vliegen we samen tot Houston en daarna hebben we allebei nog een binnenlandse vlucht naar onze eigen gastgezinnen.

Elke dag en steeds meer contact met mijn gastmoeder. We maken nu al veel grapjes met elkaar en ze begrijpt mij ook heel goed. Ze heeft al zoveel dingen georganiseert en zorgt er echt voor dat het nu al als een thuis voelt voor mij. Zodra ik daar aankom gaan we mij zo snel mogelijk registreren op de High School daar en kan ik nog een klein weekje de omgeving verkennen en de familie beter leren kennen.

Gister had ik een klein afscheidsfeestje voor familie en buren en kwamen een aantal vrienden als verrassing ook nog langs in de avond! Ik ga die idioten toch wel erg missen ;)
Morgen is het woensdag en ga ik echt beginnen met kleren inpakken en spullen bij elkaar zoeken die ik allemaal mee moet nemen.

Ik kan echt niet wachten om dat vliegtuig in te stappen en te vertrekken, ookal is afscheid moeilijk. Dit zal mijn laatste blog in Nederland zijn, dus tot in Texas!!!!! :D

  • 13 Augustus 2016 - 18:47

    Edwin Schnieders:

    Lieve Marit,

    Ik heb je zien opgroeien in mijn straatje tot een leuke spontane meid die denkt dat ze weet wat ze wil.
    Ze wil studeren in Amerika een wens die nu eindelijk uitkomt.
    Zondag ga je dan weg voor 9 maanden naar de andere kant van de wereld een heel spannend avontuur.
    I
    Wij hopen dat wat jij wil ook gebeurt en je dromen uitkomen.
    We wensen je alles toe waar je op hoopt en dat je dromen maar mogen uitkomen.

    GO FOR IT GIRL WE WISH YOU A SUCCESFUL FUTURE.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Welkom op mijn blog! Vanaf hier kun je al mijn avonturen meebeleven samen met mij. Ik ga een half jaar op stage in het buitenland, eerst 3 maanden naar de Filipijnen en daarna 3 maaanden naar Brazilie! (Ik ga namelijk een jaar High School volgen in Amerika!! De leukste dingen die ik meemaak en dat gene dat me voor altijd bij zal blijven zal ik hier vertellen. Het wordt een geweldig jaar met geweldige mensen! :))

Actief sinds 29 Mei 2016
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 100396

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2019 - 15 November 2019

Filipijnse stage bij NORFI

01 Augustus 2016 - 01 Juli 2017

Een jaar High School in Amerika!

Landen bezocht: