Een jaar High School in Amerika! - Reisverslagen van Marit Duivenvoorde - WaarBenJij.nu Een jaar High School in Amerika! - Reisverslagen van Marit Duivenvoorde - WaarBenJij.nu

Een jaar High School in Amerika!

Ik ga een heel jaar High School volgen in Amerika. In dat jaar woon ik bij een gastgezin en ga ik gewoon daar in de buurt naar school. Veel buitenschoolse acticviteiten bijwonen is een top idee!

Dit doe ik om mijn engels te verbeteren en voor het avontuur dat je tegemoet gaat. Het is erg goed voor je zelfstandigheid en het wordt geweldig :)

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2017

This year changed my whole life

15 Juni 2017

The time is going way too fast...

02 Juni 2017

Goodbye Westside, Hello summer vacation!

16 Mei 2017

Only one more month left in Texas...

01 Mei 2017

Three new weeks of fun!
Marit

Welkom op mijn blog! Vanaf hier kun je al mijn avonturen meebeleven samen met mij. Ik ga een half jaar op stage in het buitenland, eerst 3 maanden naar de Filipijnen en daarna 3 maaanden naar Brazilie! (Ik ga namelijk een jaar High School volgen in Amerika!! De leukste dingen die ik meemaak en dat gene dat me voor altijd bij zal blijven zal ik hier vertellen. Het wordt een geweldig jaar met geweldige mensen! :))

Actief sinds 29 Mei 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 100374

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2019 - 15 November 2019

Filipijnse stage bij NORFI

01 Augustus 2016 - 01 Juli 2017

Een jaar High School in Amerika!

Landen bezocht: