Nog maar 41 nachtjes.... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marit Duivenvoorde - WaarBenJij.nu Nog maar 41 nachtjes.... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marit Duivenvoorde - WaarBenJij.nu

Nog maar 41 nachtjes....

Blijf op de hoogte en volg Marit

04 Juli 2016 | Nederland, Haarlem

Het komt nu echt heeeel dichtbij! Over precies 41 nachtjes zit ik in het vliegtuig naar....... Gatesville in Texas!! Een klein stadje vlakbij Dallas.

Een aantal weken geleden heb ik te horen gekregen dat ik in een super leuk gezin terecht kom. Een stel met 2 kinderen van 14 en 16 jaar oud. Samen met een Deens meisje, Mathilde, gaan wij een jaar bij hun in huis wonen en allebei naar dezelfde High School.

Ik heb vandaag voor het eerst met ze geskypt. Het is vandaag 4th of july dus er was een grote parade met allemaal versierde karren. Ik heb via skype meegekeken naar de parade en ondertussen vertelde ze me wat leuke feitjes. Ze zijn heel lief en willen van alles over me weten. Ze vroegen zelfs wat mijn lievelingskleur is zodat ze een kamer voor mij in die kleur gaan verven.❤️

Ik ga waarschijnlijk 4 verschillende sporten spelen in volgend jaar te beginnen met volleybal. Meteen als ik aankom 14 augustus, zijn de trainingen al begonnen en kan ik aansluiten. Ze hebben al allemaal leuke activiteiten beschreven in de mail en steden die we gaan bezoeken.

Ik voelde me nu al thuis tijdens het skype gesprek en ik weet zeker dat het een super jaar gaat worden!

  • 08 Juli 2016 - 20:53

    Oma Janny En Opa Cees:

    Lieve Marit,
    Het wordt vast een super jaar. Wat zal je veel indrukken krijgen. Geniet er maar van.
    Opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Welkom op mijn blog! Vanaf hier kun je al mijn avonturen meebeleven samen met mij. Ik ga een half jaar op stage in het buitenland, eerst 3 maanden naar de Filipijnen en daarna 3 maaanden naar Brazilie! (Ik ga namelijk een jaar High School volgen in Amerika!! De leukste dingen die ik meemaak en dat gene dat me voor altijd bij zal blijven zal ik hier vertellen. Het wordt een geweldig jaar met geweldige mensen! :))

Actief sinds 29 Mei 2016
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 100364

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2019 - 15 November 2019

Filipijnse stage bij NORFI

01 Augustus 2016 - 01 Juli 2017

Een jaar High School in Amerika!

Landen bezocht: